Motiváció és inspiráció egy boldogabb és jobb élethez

Dudás Diána | Life & more

Dudás Diána | Life & more

Rólam

2019. június 16. - DudasDiana

 

unnamed_1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dudás Diána vagyok.

Ex-szcientológus, író, gondolkodó.

Voltak olyan komplex élethelyzetek amiket a maguk teljességében meg tudtam élni és tapasztalni. Többnyire nem volt segítségem és magamra számíthattam. Sokszor hiába volt mellettem a család, barátok, vagy szakember, egészen egyszerűen nem volt tapasztalatuk az adott téren és meg sem tudták érteni, hogy min megyek keresztül.

Ezért éreztem úgy, hogy megosztom a gondolataimat másokkal abban a reményben, hogy a saját tapasztalataim alapján tudom őket segíteni, motiválni, inspirálni, tájékoztatni vagy a lelki megpróbáltatások idején a saját történeteim alapján erőt adni.

 

Témájukat tekintve a bejegyzéseim a következő területeket biztosan érintik:

 

- hogyan kerekedjünk felül a félelmeinken

- hogyan kerekedjünk felül a pánikrohamon

- hogyan kerekedjünk felül a depresszión és az idegösszeomláson

- hogyan kerüljük el azokat a közösségeket/ embereket akik minket rombolnak

- hogyan élhetünk boldogabb és kiegyensúlyozottabb életet

- pozitív gondolatok, megerősítések

- önbizalom, életerő, célok helyreállítása

 

Összességében célom az, hogy segítsek az embereknek tudatosabban élni és lehetővé tenni hogy újra egészséges, boldog és kiegyensúlyozott életet élhessenek.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dudasdiana.blog.hu/api/trackback/id/tr8914897000
süti beállítások módosítása